Uită-te cu atenție! În special la linia selectată. Schimbarea e cosmetică, la nivel vizual, fondul selecției făcând mai ușoară vizualizarea informației selectate.
Da dar in unele cazuri a ramas tot pe bleu. De exemplu la luna, an in listele derulante la fise furnizori. Nu inteleg utilitatea cu facturi asociate transport. La ce foloseste Dl.Cristi?
Atunci când transportul se poate lega în mod rațional de bunurile aprovizionate, costul acestuia se include în prețul de achiziție a bunurilor, nu se contabilizează direct pe costuri. Până acum la intrări în lei o astfel de repartizare se putea face cu un mic artificiu, doar la valută exista un ecran dedicat.
Era bine daca se gasea o posibilitate de marire a”scrisului” la nevoie, ca si o optiune a programului. Sa nu mai fie nevoie sa micsorez rezolutia! Pentru ca astfel se maresc fonturile, intradevar dar scade, totusi,lizibilitatea deoarece acestea se vad mai incetosat/”impaclat”.
explicati-mi, va rog, care e reglementarea legislativa care ma obliga sa inregistrez transportul inclus in pretul marfii. stiu ca la marfa din ue era aceasta reglementare, apropo de o directiva europenana, dar nu stiam ca functioneaza si la intern. de asemeni, am vazut ca versiunea 416 limiteaza deductibilitatea chelt cu amortizarea pt auto la 1500 lei lunar. unde e legea? multumesc, theolumi
Nu există nici o reglementare UE. Citiți normele de evaluare a bunurilor așa cum au fost ele date prin Ordinul 1752/2005 și 3055/2009. Legea este codul fiscal. În forma actualizată la 1/02/2013. Citiți-l.
Eu am trimis mail la saga cu o propunere (nu s-a luat in considerare), sa pot lista un centralizator al transferurilor pe o anumita perioada.Transferuri operate in ecranul Transferuri. In prezent nu poti obtine o astfel de situatie, nici macar prin export in excel. Multumesc.
vali22 : Era bine daca se gasea o posibilitate de marire a”scrisului” la nevoie, ca si o optiune a programului. Sa nu mai fie nevoie sa micsorez rezolutia! Pentru ca astfel se maresc fonturile, intradevar dar scade, totusi,lizibilitatea deoarece acestea se vad mai incetosat/”impaclat”.
Multumim, este chiar un mare ajutor, asa ca felicitari. ;)
Eu nu o vad…’s mai greoi dimineata :(
Uită-te cu atenție! În special la linia selectată. Schimbarea e cosmetică, la nivel vizual, fondul selecției făcând mai ușoară vizualizarea informației selectate.
Da dar in unele cazuri a ramas tot pe bleu. De exemplu la luna, an in listele derulante la fise furnizori. Nu inteleg utilitatea cu facturi asociate transport. La ce foloseste Dl.Cristi?
Atunci când transportul se poate lega în mod rațional de bunurile aprovizionate, costul acestuia se include în prețul de achiziție a bunurilor, nu se contabilizează direct pe costuri. Până acum la intrări în lei o astfel de repartizare se putea face cu un mic artificiu, doar la valută exista un ecran dedicat.
Era bine daca se gasea o posibilitate de marire a”scrisului” la nevoie, ca si o optiune a programului. Sa nu mai fie nevoie sa micsorez rezolutia! Pentru ca astfel se maresc fonturile, intradevar dar scade, totusi,lizibilitatea deoarece acestea se vad mai incetosat/”impaclat”.
Multumesc frumos
explicati-mi, va rog, care e reglementarea legislativa care ma obliga sa inregistrez transportul inclus in pretul marfii. stiu ca la marfa din ue era aceasta reglementare, apropo de o directiva europenana, dar nu stiam ca functioneaza si la intern. de asemeni, am vazut ca versiunea 416 limiteaza deductibilitatea chelt cu amortizarea pt auto la 1500 lei lunar. unde e legea?
multumesc,
theolumi
Nu există nici o reglementare UE. Citiți normele de evaluare a bunurilor așa cum au fost ele date prin Ordinul 1752/2005 și 3055/2009.
Legea este codul fiscal. În forma actualizată la 1/02/2013. Citiți-l.
Eu am trimis mail la saga cu o propunere (nu s-a luat in considerare), sa pot lista un centralizator al transferurilor pe o anumita perioada.Transferuri operate in ecranul Transferuri. In prezent nu poti obtine o astfel de situatie, nici macar prin export in excel. Multumesc.
S-a rezolvat. Multumim frumos echipa SAGA!
Partial!!! Dar e un pas inainte, M A R E P A S !!!