Informare.

13 Dec 2014 | Despre noi, Diverse | 11 comentarii1950 vizualizari

havefunZilele acestea utilizatorii programelor SAGA au primit pe adresa de mail, folosită la obținerea licenței, un text de informare ce suna așa:

Important

Începând cu data de 15.12.2014 nu se vor mai putea achiziționa licențe direct de la sediul firmei.
Persoanele care nu au posibilitatea efectuării unui virament bancar pot plăti prin mandat poștal sau la filialele ING și Volksbank.

Ce înseamnă această informare?

Că nici o licență nu va mai putea fi achiziționată cu plata în numerar, direct la sediul firmei din București, strada Popa Soare, nr.69 și, la fel, nici o licență nu poate fi prelungită prin această metodă de plată. Clienții care vor dori să achiziționeze o licență nouă sau să prelungească una existentă, dacă vor dori să o facă direct la sediul firmei și vor veni la sediu pentru asta nu o vor mai putea face de la această dată.

Pentru a cumpăra o licență nouă sau pentru a prelungi una existentă, clienții, vor trebui să utilizeze exclusiv formularul de comandă de pe pagina de internet a firmei urmând pașii descriși pe site sau vor putea solicita factură pro-forma prin e-mai sau telefon (pe adresa de mail sau numerele de telefon disponibile în pagina de contact) și vor efectua plata fie direct on-line cu cardul, fie prin virament bancar, fie în numerar cu mandat poștal sau prin depunere de numerar direct în contul SAGA Software la ING sau Volksbank dacă nu au card și nici cont deschis la vreo bancă.

Ce nu înseamnă această informare

Păi nu înseamnă că firma se închide și că nu mai vinde licențe. Nu înseamnă că trebuie mers la sediul firmei pentru achiziție sau că-și va deschide sedii în țară, ori că licențele active nu vor fi prelungite.

De ce aceste precizări?

Iată de ce:

În urma mailurilor trimise, s-au primit și mesaje de feedback cum ar fi acesta

Informare - funny 1

Persoana înțelegând că, gata, firma nu mai vinde licențe și că trebuie să renunțe la folosirea programului.

I se răspunde că nu a înțeles bine, dar….

Informare - funny 2

Înțelege că …trebuie să meargă la sediul SAGA, care la o adică poate e și în …Vaslui.

Iar un alt client…

Informare - funny 3

E amuzant pe de o parte, dar pe de altă parte este trist. E trist pentru că se dovedește că unii oameni nu citesc cu atenție ce li se comunică, iar dacă totuși citesc, se pare că, pur și simplu, nu înțeleg ceea ce scrie.

11 comentarii

  1. Eu zic ca e trist, e foarte trist … nu e amuzant de loc.
    Realizezi, că de fapt, le reproşezi degeaba că nu citesc help-ul, de fapt ei nu înţeleg ce scrie acolo!. Oare înţeleg ceva din Codul Fiscal?

    1. Marian, exact la asta mă gândeam și eu când am citit mailurile astea. Și mai sunt câteva, aproximativ la fel. Mă gândeam cum fac oamenii ăștia contabilitate? Ce înțeleg ei din codul fiscal sau din alte legi. La fel au existat unele situații pe forum din păcate. Sau am experimentat la telefon. Din nefericire analfabetismul funcțional există în România și, în meseria noastră, uneori se manifestă cu vârf și îndesat.

  2. Intr-adevar, trist. Eu am citit cu atentie, de aceea nu am reactionat, dat fiind faptul ca nu ma aflu in situatia de a-mi reinnoi licenta. Dar, intreb: echipa dvs citeste cu atentie emailurile noastre? Cei care utilizam programele dvs si ne confruntam cu diverse situatii, unele care sunt create chiar de noi, e adevarat! Dar asteptam solutii, eu personal astept o solutie la problema mea! …care nu mai vine. Nu am putut utiliza programul de 3 luni, ar trebui prelungita licenta cu aceeasi perioada. Eram dispusa sa platesc licenta din nou (eu am fost cea care a denerat problema). Astept totusi un raspuns!!! Poate vine Mos Craciun, daca tot ne trageti de urechi, va rog sa va uitati si la dvs in ograda!! Cu consideratie…

    1. Glumiți sper. Ați trimis un singur mail, folosind această adresă de mail, către firmă, în data de 19 octombrie, la care în data de 20 octombrie ați primit răspuns. Dacă mailul de răspuns nu v-a parvenit verificați folderul spam sau junk de pe yahoo. De asemenea situația putea fi clarificată printr-un simplu telefon la firmă sau verificându-vă contul de utilizator. Dacă v-a parvenit înseamnă că nu ați citit mesajul de pe site legat de resetarea codurilor și acum acuzați firma că nu ați putut utiliza programul timp de 3 luni. Mă cam îndoiesc sincer că nu l-ați utilizat timp de 3 luni și motivul neutilizării ar fi fost programul.

  3. @Marian si @Cristi
    Chiar asta este partea “amuzanta”, adica ne mai enervam, dar asa doar ne distrugem nervii.
    Ganditi-va ca aceste persoane sunt verificate de insepctorii de la fisc si se pare ca sunt in regula, daca tot merg mai departe.
    Din pacate nici pe forum nu prea se citesc raspunsurile, precum se pun niste intrebari de parca ar trebui sa intelegi la ce se gandesc si nu la ce au scris.

  4. Eu unul zic că toate astea se rezumă la: “Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe” – Albert Einstein!!! :)

  5. Ma gandesc ca mesajul/anuntul trebuia conceput putin altfel: “Va informam ca vanzarea licentelor/upgrade-urilor/abonamentelor SAGA se va face exclusiv (doar) online.

    Astfel va invitam sa folositi acest formular de comanda.”

    Oricum ar mai fi venit lumea si la sediu, dar acolo i-ar fi intampinat un mesaj ….ca va gaseste online

  6. Offf…Dar spune Adrian, crezi că aşa cum ai fi formulat tu, nu ar fi atras nedumeriri sau întrebări din partea unor utilizatori?Eu spun că anunţul celor de la SAGA, mai simplu de atât nu se putea, doar că unora dintre noi ni se pare mai simplu să căutăm nod în papură şi să ne prefacem că nu înţelegem!

  7. cu siguranta ar fi fost, cand sunt 10.000 de clienti e imposibil sa nu fie…oricum comunicatele e bine sa nu contina negatii

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *